Kızlar carşamba akşam 11 de ovitrelle çatlatma yaptım ve ondan sonraki günler hep bugüne kadar yani 3 4 gündür günde 1 tane olmak üzere ovulasyan testi yaptım ve hepsinin 2 çizgiside kıpkırmızı normalmi
Normalde günden güne siliklesmesi lazım ve gep kırmızı