gelincik3278 Randevu aldım bı kızım var 38 yaşındayım,ikinciyi düşünüyorum temmuzdan beri olmuyor ilk defa gideceğim ilk ne yapıyorlar,biraz korkuyor biraz da utanıyorum bunu öğrenmek istiyorum
Semayyy gelincik3278 ben planlı gebelik istediğim için öncesinde gitmiştim. Ultrason ile muayene yaptılar kanlarıma bakıldı folik asit önermişti.
gelincik3278 Zarifhnm1 pik günü değerlendirdim kasık ağrısı var şu an hamileysem eğer ultrason zarar verir mi öyle duymuştum ilk hamilelikte
gelincik3278 Semayyy pik olduğu günü değerlendirdim kasık ağrım var gebe kalma riskim varsa alltan ultrason sıkıntı olur mu ki
Gecekusu42 gelincik3278 yok abla kese ultrasonda gorulmeyince bile vajinal ultrason ile bakılıyor yeni olduğu zamanlar
Zarifhnm1 gelincik3278 yok zarar vermiyor bana da alttan baktı 8. İnci haftaya kadar bakıyoruz alttan bir zararı yok dedi