Merhaba, ilk kez kürtaj oldum ve ilk gebeliğim olduğu için doktor genetik teste gerek olmadığını, yaptırsak bile sonuçların ilerideki gebeliklerim için doğru yorumlama yapmamıza yardımcı olmayacağını söyledi. Özelde kürtaj oldum, istersen sana verelim ve dışarıda genetik merkezine götürebilirsin ama ilk kez olduğu için bence gerek yok dedi, dolayısıyla sadece patoloji gönderdiler. Genetik test yaptırmayıp sadece patoloji testi yaptıran var mı? Şimdi pişmanlık yaşıyorum acaba genetik de yaptırmalı mıydık diye :( Bir de kalp atışının durmasının üzerinden zaman geçtiği için genetik doğru sonuçlar çıkaramayabilir demişti.