Hepimizinsorunlarivar13_ İlk çocuğumda hiçbişey yapmamıştım sizce doğumda hastaneye gelenlere çikolata içecek ikram etmek gerekli mi?
3kedili2bebekli Hepimizinsorunlarivar13_ bence gerekmez hem zahmet yuk, gelen hemen kalksın gitsin ki hatta gelmesinler 😂
Semayyy Hepimizinsorunlarivar13_ bence hayır, zaten yeni doğmuş bi bebek içinde anne içinde hastane ziyareti normal bir durum değil, bari gelen hızlıca gitsin :))
Yazmelegi_ Hepimizinsorunlarivar13_ kimseye haber vermeden doguma gittim her ikisinde de o yüzden hiç bisey yapmadım. Yanımda sadece annemle eşim vardı. Hastanede gereksiz buluyorum ben
badhomian bacım organizasyon tuttum bende lahusa şerbeti mashmelow ve çikolata varmış içinde bende sadece kolonya hazırladım o kadar
NilVibe uyuyanguzel3 ben de öyle düşünüyorum ya çok görmek isteyenler hastaneye gelsin orada fazlada kalamazlar, eve de ilk iki ay kabul etmeyeyim diyorum ama bakalım, eşimin ailesi gelince kırk dakika görüp gidecek tipler değil üstüne yemek falan beklerler
neym Bence hediyelik hazırlasanız bile bunu hastaneye götürmeyin sonra kalanları eve getiriceksiniz hastane orası sonuçta enfeksiyon bulaşı riskini artırırsınız direk eve gelenlere verirsiniz hediyeleri
maco61 Hepimizinsorunlarivar13_ bence evde vermeniz daha mantıklı. Kızımdada yaptım bundada yaptırdım çikolata dağıtmalıklar. Ne biliyim insanlar elleri ilaki dolu geliyior boş gelmiyor bende küçük bir jest güzel oluyor ya yaparken keyifle yaptım☺️
sakaryamm54 Hepimizinsorunlarivar13_ Valla üçüncü doğumumu yapıcam hep heves ettim ikramlıklara ama gurbetteyim hastaneye gelenim yok o yüzden hiç yapamadım imkanınız varsa tabiki yapabilirsiniz