melikekaya22 6+4 haftalık hamileyim ağzımın içinde değişik acımsı bir tat var boğazımda aynı şekilde sizde böyle bir durum yaşadınız mı ve nasıl geçirdiniz bu durumu?
yenidennnn melikekaya22 maalesef yaşadım 7-8 hafta gibi başladı ne yapsam geçmedi kendi kendime azala azala 15-16. haftada geçti diyebilirim iştahımı çok kapatmıştı bu durum
buketdeniz19 melikekaya22 16+0 hala yaşıyorum canım ağzımın içi acı reflü olmuşum o yüzden o acı tat oluyormuş doktorum ilaç verdi ama hiç bir faydası yok o acılık reflüden miğde kapağı gevşeyince miğde asiti yukarı çıkıyormuş ondanmış yani büyük ihtimalle de doğuma da kadar geçmeyecekmiş
1905_1 Yaşadım, zamanla geçti. Maden suyu (sade) iyi geliyordu, sulu meyveler iyi geliyordu. Yani yarım saatliğine falan rahatlatiyordu. Tamamen çözüm bulamadım,haftam ilerledikçe geçti
sesha Ben de yaşadım ilk gebeliğimde doğuma kadar geçmedi maalesef ama 2 gebeliğimde 16. Haftada geçti çok şükür Allah yardımcın olsun çok zor nerdeyse hiçbir şeyden tat alamıyorsun çok lezzetli şeyler yesen bile ağzında zehir gibi bir tat kalıyor
asil40 Bende şu an aynı durumdayım maalesef. Ne yapacağımı bilemiyorum. Limonun üzerine tuz koyup ağzıma sürüyordum azıcık etkisi olsa da annem limon yüzünden miden ağrıyordur yapma dedi. O yüzden bıraktım. Birkaç gün sonra doktora gidip soracağım varsa bir çaresi. Çok zor bir durumdayım gerçekten. Ağzımın içi zehir gibi resmen. Umarım dediğiniz gibi ilerleyen haftalarda düzelir. Çünkü doğuma kadar çekilecek gibi değil. Üstüne birde şiddetli mide ağrım var:(
yenidennnn ben bi çare bulamadım 10 hafta sürdü şuan daha iyi durumdayım ama o dönem napsam olmuyordu sabahları hasta gibiydi ağzımın içi çikolatalı şeyler salçalı şeyler çok kötü geliyordu asla yiyemiyordum
sfgghjj buketdeniz19 ya bu bahsettiğiniz bende de var ağzımda tuhaf bir tat var bir şeyler yiyince gidiyor ama tekrar oluyor sürekli ağız çalkalıyorum
Momlife_ Benimde vardı o durum vitamin ilaçları kullanıyor musun ilerleyen haftalarda geçiyor vücut alışıyor şuan hamileliğe hormonlardan sanki metal tat gibi acı tat vardı
buketdeniz19 sfgghjj evet canım o tam olarak reflüymüş bende doktoruma sormuştum hatta bana eyvah reflü olmuşsun dedi gebelik boyunca devam edecek büyük ihtimalle dedi