En son 14 şubatta gittik gelişimi kalp atışı herşeyi gayet güzeldi haftasına uygun ilerliyodu fakat bugün gittiğimizde kalp atışının durduğunu söylediler başka bi doktora gittim oda aynısını söyledi bi ihtimal olarak yarına randevu aldım başka doktora da gidicem. Sizin veya başka bi tanıdığınıza bunu söyleyip tekrar doktora gittiğinde herşey normal denildi mi? ( ihtimal işte küçük bi umut bekliyorum çünkü bu 2. Kürtajım ilkinde kalp atışını hiç duymamıştık bunda duyduk sonrasında durdu denildi)