Asekrn bu durumu insan başını gelmeden anlayamadığı için önemli görmüyor ancak 9 aylık bir serüven ve bebeğinle seninle alakalı sürecin nasıl ilerleyeceğini bilemiyoruz ve maalesef günümüzde pek çok yeni doğan bebek gerek erken doğum gerekse doğum sonrası yaşanabilecek pek çok komplikasyondan ötürü yenidoğan yoğunbakıma ihtiyaç duyuyor. Ve böyle bir durum söz konusu olduğunda boş bir yenidoğan yoğunbakım bulmak yenidoğan yoğunbakım olan hastanede bulmak biraz meşakkatli ve sağlıkla mücadele edilen bir zaman diliminde çok sancılı oluyor. O yüzden imkan varsa yenidoğan yoğunbakımı mevcut hastanede bence önemli. İki kere 25. Haftada doğum yapmış biri olarak söylüyorum. İlk evladım 67 gün yaşayabildi. İkincisi hastaneye kaldırıldığımda kalbi durmuştu. İkincisinde de yenidoğan yoğunbakımda yer yok yenidoğan yoğunbakım bul diye eşime söylemişlerdi yaşıyorsa diye. O yüzden olan bir hastane ve il daha doğru