onal7 neym ilhanhediyelikdunyasi nda yaptırabilirsin canım ben orda yaptırdım çok güzel geldi kargo ve güzel ilgileniyolar ne istersem yaptılar
nurakkoyun06 Ben Çubuklu oda kokusu yaptırdım. 50 adet. Annem lavanta kesesi hazırlıyor yine 40-50 adet arası. Şişe kolonya aldım tekli süsleme işi tam bitmiş değil :) Çikolata için de böyle bir cam kutum vardı süsledim. Çikolata siparişini de verdik ama son 1 hafta kala almayı düşünüyoruz. Taze olmadı açısından.
aysegulk07 nurakkoyun06 yaaa çok güzel olmuş 😍😍😍 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰 bende baya yaptıracağım aile kalabalık gelen giden çok olur
onal7 aysegulk07 siz istediğiniz şeyleri söylüyosun rengi etiket çalışırken bile fotoğraf atıyolar çok ilgililer yazın bi bakın sayfaya canım
nurakkoyun06 aysegulk07 bizim de öyle çok fazla arkadaş var,akraba var yeter diye düşündüm şimdilik bakalım. Ama oda kokusunun kullanışlı olduğunu düşünüyorum ve kokuları da gayet güzel.
ebraryl aysegulk07 ben çikolata tatlı ikram ederim ziyaretime gelenlerin de eline hoşluk olsun diye kolonya damlatırım bana da hediye verilir usül budur bence anahtarlıktı açacaktı mumdu bana tümü öncelikle çoook herkesin maruz kaldığı şeyler olduğu için gereksiz geliyor ikinci olarakta yiyecek benden hediye misafirden :))
aysegulk07 ebraryl evet ziyarete gelenlere tatlı çay falan ikram ederiz de ben böyle yakın arkadaşlar yakın aile üyeleri için düşündüm bi de hastanede baya tanıdığım var önceden orada çalıştığım için odaya gelenler olur onlara da ikram etmek için düşündüm 😍😍😍
Irem-61 aysegulk07  Resmi yükleyebildim mi bilmiyorum ama böyle kendimce 75 adet hazırladım
Irem-61 aysegulk07 Aminn inşallah. Ayın 17 sinde kavuşuyoruz inşallah 🥰 sizinde sağlıkla gelsin inşallah