Yod Merhaba, Çorlu da önerebileceğiniz bir kadin doğum doktoru var mıdır? Normal doğumu destekleyen, anlayışlı, açıklayıcı ve hastane olarak da paracı olmayan 🤦♀️
filizfs Yod Merhaba! Bana Optimed de dr Ahmet kırkıncı yı önerdiler arkadaşımın kuzenini ikna edip normal doğum yaptırmış ve gece gündüz ilgilenmiş ama başka isim önerebilecek olan varsa tecrübelerinizi paylaşın lütfen
doimom Yod ben vatan hastanesinde nilüfer atalay ile başlamıştım memnundum. Sonra tekirdağa taşınınca değiştirmek zorunda kaldım
suudee Merhaba ben de arıyorum kadin doğum doktoru refika hanim dediler ama daha önce gittiğimde inanılmaz bir sira bekledim devlet gibiydi 🤦♀️
filizfs suudee benim gittiğimde çok kalabalıktı odaya girer girmez alel acele bakıp kaldırıyorlar hadi çık dercesine bi muamele var genel olarak Optimed de Ahmet hocaya gittim geçen hafta çok detaylı baktı ve bilgilendirdi sanırım yeni gelmiş çorluya ilk muayene de numarasını verdi sıkıntın olursa ara diye ben çok memnun kaldım doktor arayışım bitti çok şükür
suudee filizfs onu duymadım hiç bi bakayim ona da teşekkür ederim 🙏🏻 yaklaşımı nasıl fırçalar gibi olan doktorları sevmiyorum da 😅
filizfs suudee çok espirili samimi biri sanki akrabanız gibi yaklaşımı yüzünden belli zaten iyi bir insan olduğu ben çok memnun kaldım
filizfs suudee giderseniz telefonunu da alın mutlaka ben aklıma takılan bi kaç şey sordum hemen dönüş yaptı bu bile çok büyük nimet
vanilyali Yod merhaba doktorlar normal doğum ya da sezaryen desteklemez, bebek nasıl sağlıklı gelecekse anne hangi doğum için uygunsa onu destekler. Yani normal doğum dediğimiz şey aslında bebek ve anne için sağlıklı olan doğum şeklidir. Bunu destekleyen ilgil ve tecrübeli doktorları tercih edin. Sonra travmalar gelişiyor maalesef