Dün sol yan ağrım vardı acile gittim nst falan herşey iyiydi idrar tahlili bakıldı amorf fosfat yüksek çıktı lökositte yüksek. Doktor kum ya da taş dedi.Herhangi bir tedavi vermedi bol su iç dedi. Erken doğumu tetikleyebilir, doğum sancısı mı taş kum sancısı mı ayırt edemezsin dedi. Ağrın çoğalırsa gel dedi. 3 gün sonra kültür tahlili sonucu çıkacak onu doktora gösterirsin ona göre bişey söyler dedi. Amorf fosfat 3000 lökosit 16. Ne yapmam lazım başına böyle bişey gelen var mı evde bu sancıyı mı çekeceğim😕