rk_waiting Sukrano merhaba test verdiniz mi acaba? Benim de Dpo 11 çok garip ben mi uyduruyorm dediğim bir şey gördüm bugün, Dpo 11 de de test yapmış mıydınız direk 12 de pozitif gördünüz acaba
Sukrano Yukardaki awox test bekleyince böyle oldu kızlar kafam çok karışık ne diyorsunuz çatlatma iğnesi sonrası Dpo 12
Sukrano bebegimle_ben ayyy bunu birinden duymak çok garip hissettirdi o duygulu ki gözüm doldu 13 aydır bu anları bekliyorum pazartesi günü kan vermeye gideceğim inşallah yanılmıyorum dur
Sukrano rk_waiting ben ovitrelle çatlatma iğnesi yapmıştım 23 şubatda sonra hep testle takip ettim 1 hafta sonra baya silikleşti sonra tekrar çift çizgi çıkmaya başladı şuan beklenen adet tarihi bugündü olmadım daha bir kaç gün daha bekleyip kan veririm
cemre_canan1248 ya ben de bugün silik gördüm dün 3 tane yaptım sabah öğle akşam silik bile çıkmadı dün dpo11 di .bugün dayanamadım eczaneden aldım altımed erken gebeşlik testi silik çıktı ama dikkatli bakınca görülüyor ilk 5 dk da çıktı
rk_waiting cemre_canan1248 dpo12 de mi gördünüz ilk silik çizgiyi yani, gözünüz aydın benim de yarın dpo12 yarın da olmazsa diye korkuyorum
busraseymaa Var bencede belli ediyor benimde dün dpo10 silik çıktı bende bekliyorum yarın bir daha test yapacam
busraseymaa Sukrano benim dpo 12 test yaptım çift çizgi belirginleşti hamileyim kan testide verdim sabah bakalım hayırlı sonuçlar bekliyorum sizde yarın yapın banada haber et merak ettim seninkinide 🫠