

Dün kontrolümüz vardı doktor yüzde 90 erkek dedi 13 haftalik ultrason da 14 haftalikmis bir hafta ilerdeymis ondan başlığa hangi haftayı yazacağımı bilemedim sizlerin tahminini almak istiyorum o kadar değişen okuyorum ki herhalde doğuma kadar hep acaba kız mı erkek mi derim 😅