hllml Herkese merhaba hanımlar 🌸 Konya’da ilk adım ebe gebe okulu diye bir yer varmış giden yada programları hakkında bilgisi olan var mı ? Yada başka bir gebe okuluna giden ? Yardımcı olabilir misiniz
erva1233 hllml medova hastanesi gebe okulu yapıyor İlk adım gebe okuluna kayıt oldum ama eğer gebeliğinizin erken aşamalarındaysanız sizi arayıp 32. haftadan sonra gelmenizn daha iyi olacağını söyleyip bilgilendiriyorlar Onun dışında sağlıklı hayat merkezlerinde de gebe okulu oluyor onlara da bakabilirsiniz
hllml erva1233 Medova hastanesini duymadım nereyle iletişime geçmemiz gerekiyor Kaçıncı haftadasınız siz gittiniz mi 32. Haftadan sonra ki dönemde ücretsiz pilates dersleri filan varmış diyetisyen varmış psikolog varmış baya kapsamlı bir yere benziyor ama pek de bilgi olmadığı için merak ettim
Tugbaa-0 Ben Konya şehir hastanesinin gebe okuluna gittim ve çok memnun kaldım. 20.haftadan sonra katılım sağlayabiliyorsunuz 3 günlük bir eğitim veriliyor bence kesinlikle her gebenin katılması gereken bir etkinlik aklımdaki tüm soru işaretleri giderildi.
hllml Tugbaa-0 Ben oraya kontrole gittiğimde bi kere katıldım muayene öncesi zorunlu dediler ama çok kısa ayak üstü bir eğitim oldu ondan mı bahsediyorsunuz sizde yoksa farklı bir eğitim var mı
Tugbaa-0 hllml hayır farklı bir eğitim 1.katta asansörün yanından yürüdüğünüzde gebe okulu yazan bir kapı var oraya 3 gün boyunca gittim. Ben özel takipliyim gebe okulunu arkadaşım önermişti o yüzden kayıt whatsap üzerinden yaptırmıştım. Sizin söylediğiniz farklı bir şey muhtemelen