Merhaba hanımlar şuan 38+0 haftadayım doktorum bolbol hurma ananas yememi , hareket etmemi tabsiye etti normal doğum istiyorum 40. Hafta 21 mart (bayramın 2. Günü) doluyor. Bebek bayrama kadar gelmezse 16 martta dopum için yatış vereceğini doğumu başlatacağını söyledi. Doktorum bayramda hastanede olmayacağı için başka doktorla da devam etmem rahatsızlık verir düşüncesiyle. Şimdi sizce bu durumda ne yapmalıyım bebek gelmek istemezse doğum başlatmak mı yoksa doğumuma kimin gireceğini bilmeden beklemek mi? Şuan için her şey yolunda gidiyor. Hamilelik başından beri aynı doktor takipliyim memnum