valla ben 8. haftada başlamıştım şu an da 32. haftadayım ona rağmen karnımda çatlamayan yer kalmadı ki bide en kaliteli kremleri de en uygun fiyatlıları da her şeyi denedim tamamen iç karnınızın genişliğine ve genetiğe bağlı birşey anneniz halanız teyzeniz çatladıysa sizde çatır çatır çatlıyorsunuz