Arkadaşlarım 37. haftamız bitti net bir doğum tarihimiz yok ama şunu sormak istiyorum sizlere normalde gün içinde veya geceleri hareketleri belirgin oluyordu ama bir günde azaldı değişti bazen canımı yakacak kadar sert olurdu şimdi dünden beri çok az hissediyorum. Doktor 4 saat uyuyabilir 2-3 saat hiç hissetmezsen riskli olabilir dedi. Bu haftalarda olup da bir günde hareketleri değişen oldu mu aranızda yani normal mi bu durum? Devamlı hastaneye de gitmek istemiyorum 1 ay önce iki kere gittim bisey çıkmamıştı evham yapmak istemiyorum ama bebek de büyüdü hareketlerinin azalması normal mi ya yaşayan vardır umarım normaldir