sonsonn powerpuffgirlss tam 32 bayrama denk geliyor mecbur böyle aldım randevuyu öncesine de alsam erken olcak
powerpuffgirlss sonsonn ha o zaman farkli olabilir evet yinede bi doktora sorun isterseniz bana cunku israrla tam 32. Doldugu gun gel demisti
sonsonn powerpuffgirlss devlete aldığım için soramıyorum mecbur öyle olcak zaten izin 23 ünde başlayacağı için sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
sonsonn sirius8 bugün gittim 32+4 dü rapora 32 yazdı gün yazmadı bi sorun olmadı idareye dilekçe ile beraber teslim ettim
deryaozturkk sonsonn ne dairesine teslim ettin bende cuma günü alacağım süreç nasıl oluyor ama ben izne çıkmayacağım doğumdan sonraya kalsın diye
sonsonn sevdendkdk ben müdür beye sormuştum gerek yok demişti sadece dilekçe yazdım verdim. Okul idarenize bi sorun isterseniz