TugbaveBebisi Toffy1907 36+3 iştahım hiç düşmedi aksine her yemekten sonra mideme dokunduğunu bile bile şerbetli tatlı yiyorum napiyim canım istiyo 😊 Dün akşam 2 defa bel ve kasık ağrısı çektim sanırım yalancı sancılar başladı.
Toffy1907 TugbaveBebisi iyi yapıyorsun valla yiyebiliyorken ye gitsin ☺️ Bebişler için herşey değerde bu ağrılar çok zorluyor beni
TugbaveBebisi Bisofiya ben 36+2 yim hala işe gidiyorum son 2 gün kaldı.Son haftalar sürünerek kalkıyorum artık 😩
Toffy1907 Esrateke hiç bilmiyorum kuzum ama çok zorlanmaya başladım dediğin gibi kaliteli bi uykuda yokki vücut dinlensin. Zaman çabucak geçsin kavuşalım artık bebişlere