Neslihannn Hayırlı günler❤ Daha önce iki kez düşüğüm oldu ve çok şükür yine hamileyim ve şuan 13. Haftalık birde Behçet hastalığım var. Sürekli reaksiyon gösterip duruyor. İlaç da kullanamıyorum malûm Hamile olup da böyle bir hastalığı olan ne yapıyor ne önerebilir? Behçet hastalığı düşük yapar mı birde? Doktorların hepsi farklı bişey söylüyor. Yaşayan bilen varsa yardımcı olur mu
Azra Allah sag salam kucagina almayi nasib etsin canim , bende 2 ay once dusuk yaptim , nekadar zaman sonra yine hamile kaldin ?
Neslihannn Azra Allah razı olsun amin inşallah canım. Sen de yine hamile kalır kucağına alırsın inşallah. İlk hamilelikten 5 ay sonra hamile kaldım. İkinci dusugumden de 6 ay sonra hamile kaldım. Doktor öyle önermişti en az 6 ay diye.İki düşük olunca genetik test falan yaptırdım neden düşüyor diye. Aslında düşük nedenim yok ama azıcık pıhtılaşma sorunu var gibi dedi doktor kan sulandırıcı iğne kullanmam gerektiğini söyledi. Şuan her gün iğne yapıyorum kendime bir de hep yatıp dinleniyorum canım. Çok şükür şimdilik bişey yok