gulcan1940 38+1 bebek kanalda tam ama sancı yok anans yiyince ve tarçınlı süt içince sancı oluyomuş deneyen varmı
Busraaaakkk gulcan1940 Haftamız seninle aynı canım, Nstde sancı falan çıkıyor mu? Ya da ne gibi belirtilerin var?
duygunisa gulcan1940 ben denedim bir fayda görmedim parkta bol bol kosturmali yürüyüş yaptım iki gün sonra doğuma girdim
gulcan1940 arilanki_ hahaah arkadaşım yemişti hemde suyunu içmişti 2 saat sonra sancısı oldu doğum yaptı
badhomian gulcan1940 canım sıcak duş al eşin beline sırtına masaj yapsın duşta sonra korunmasız cinsel ilişki ve böğürtlen çayı bunlar çok işe yarıyormuş annen ile veya arkadasınla hamamada gidebilirsin dikkat et kayma
yeliz1923 gulcan1940 Daha önce birinden duymuştum akşama kadar emekler pozisyonda yer silmişti evi sil süpür yapmıştı akşama doğuma gitmişti burada okumuştum sizde deneyin ya da videolar var squat egzersizi vs. Onlara bakabilirsiniz vakit var demek ki hala 😁
gulcan1940 Busraaaakkk nst de çıkmadı ama bebek kafası tam aşağda geceleri sancım oluyo geçiyo dr heran gelebilir dedi akıntı artık sümüksü şekilde gelşyor birde istifat ettim oda çoğu gebede rahim ağzının açıldının işaretiymiş beklemedeyiz
Busraaaakkk gulcan1940 Ay ciddi mi bende de dün aşırı mide bulantısı oldu dün ama kusturmadı ara ara geliyor, sürekli bi sancı var ama düzenli değil. Bakalım ne zaman gelecekler 🥲
gulcan1940 Busraaaakkk beklemedeyim halen dün akşam ananas yedim yarısını ama tık demedi haraketlerinde çoğalma var ama😂😂
gulcan1940 Noyimommy squat yapıyorum yere oturup bacaklarımı aç kapa yapıyorum hayırlısı vakti var demek kii