Xxzynpxx canim benim doktorum istedi kan uyuşmazligimiz var eşimle tahlili istediği haftada ben memlekete gittim ve orda yaptırdım ordaki doktor bana 2 3 katı yüksek çıkmış dedi beni çok korkuttu gece kabuslardan uyuyamiyordum ondan 15 gün sonra detayliya girdim ve orda bakan doktor ben bi sorun bulamadım dedi şükür bugün kendi doktoruma gösterdim detayliyı şükür oda sorun yok dedi anlıyacağın yüksek çıksa bile stres yapma bu tahliller 100 yüz kesinliklerı yok