Moz Deletedmom_8793 ben bugün biraz iş yaptım aynı dediğim pozisyonda umarım bir şey olmaz ya yani yerlere çömelip silmedim yerleri ama yatak başlığımın kenarlarının tozlarını aldım
Papatya50 kirr 37 haftalıgız bebegın kılosu önde ve normal doğum ıstıyorum o yızden çok daha kılo almadan doğdun ıstıyorum şuan 3500 civarı
kirr Papatya50 doğumu kolaylaştıran birçok hareket vsr aslında pilates topuyla falan deneyebilirsiniz bir de hurma ve ananas diyorlar ama bana doktorum pek etkisi olmadığını söyledi bizde 39+4 olduk hala tık yok
Melismelo Papatya50 canım valla birşeyler yap başlat benimde 37de 3500di 38+4de 3920 cıktı yarın 39. Hafta a giriyorum düz 4kilo olmuşdur kesin 😅 salı gününe kadar kendilinden gelmezse yatışım yapılcak suni sancı ile başlatılcak
Papatya50 gamzey25 hiç öyle özellikle yediğim bir şey olmadı ama kaşar peyniri vesütğ çok seviyorum ve her gün yedim vitamin olarak demir ve I Mom diye ilaç kullandım