Herkese faydam olsun istiyorum. Çünkü bekarken çok korkmuştum. Çocuk isteyip olamayanlar da bakabilir.
21 Mayıs 2025 te herhangi bir şikayetim yokken gidip genel muayene oldum kadın doğuma. Adetimde ufak gecikmeler olabiliyodu. Doktor sende pcos var, yumurtalık tembelliği var. Kadınların çoğunda olan bir şey. Bazı kadınlar pcos olduğunu bilmeden hamile kalabiliyo. Tamamen kısırlık sayılmaz. Ama tedaviyle çocuk sahibi olman gerekebilir, evli olmadığın için alttan muayene yapamıyorum. Evlendikten sonra adetinin 2. Veya 3. Günü gel dedi. Adet düzenleyici verdi. Ben de sağlık ocağına gittim. Daha önce araştırmıştım. Hamile kalmak için vücutta olması gereken vitaminleri liste yaptım. Doktora verdim. Bu vitaminlerin tahlilini istiyorum dedim. Bir de şekerimi ölçtü. Şeker ilacı verdi. Kim vermişti hatırlamıyorum. Tahlilde eksik olan vitaminlerimi aldım. En fazla 1 ay boyunca düzenli kullandım.
14 Eylül de evlendim.
5 Ekim son adetimin ilk günüydü.
6 Kasım da hamile olduğumu öğrendim.
Ve çok şükür bir sorun olmadı.
Balayından döner dönmez 6 Ekim gibi eşimle apar topar gittim ben. Doktor beklememiş gitmiş 10 dakika geç kalmıştım. Özele gittim. Eşim kadın doktor istediği için bilmediğim bi doktora gittim. Pcos olup olmadığım ile ilgili çelişkili cevap verdi. Pcos var mı yok mu tam demedi geveleyip durdu. Ve neden geldin der gibi azarlar gibi yaptı 10 dakika bile sürmedi belki muayene. Başka doktora gittim. O da bi tane yumurtalığında yumurta sayısı çok aşırı fazla. O yüzden sıkışmış. Sıkıştığı için gelişemiyo. Yeri olmadığı için büyüyemiyo. Diğer yumurtalığında sayı normal dedi. Bi de bi sayıydı unuttum 4 olması gerekiyo, senin 4 dedi. Stres olma, kilo alma dedi. Eğer acele çocuğun olsun istiyosan bunu kullanabilirsin diye numunelik bir toz takviye verdi. Adını unuttum. İnostol gibi bir şeydi. Ama ben kullanmadım, numuneliği de kullanmadım. Evlenmeden önce soğan kürü yapıcaktım unuttum üşendim hiç başlamadım.
Yalnız hissetmesin kimse. Her vücut ve her hikaye aynı değil. Fikir olsun diye paylaştım. Faydam dokunursa çok mutlu olurum. Burda telaşlı çok anne adayı olmak isteyen görüyorum.