perimasali18 Hanımlar adetim 2. gün gecikti bugün test yaptım evdeki numune testten çift çizgi çıktı biri net digeri silik sizce hamilemiyim anlamadim
seydaozkya perimasali18 benimde 2 gün geçikmişti test yaptim soluk cikti ihtimal vermemiştim ama kan verdim tam cikti bence sende hamilesin perimasali18
perimasali18 buketdeniz19 var tabiki yeni yaptım burda resim yükleyemedim bir türlü htpp olarak çıkıyor onu nasıl duzeltebilirim
perimasali18 orhismommmmmm anladim öyle yapacamda benim anlamadığım şey 2 gün tek geciktim öylesine test yaptım baktım çiz çift yani olabiliyor mu böyle birşey 7-8 gün gecikmede kalinmazmi hamilelik?
Dryglgl perimasali18 ben adet tarihimden 4 gün önce öğrendim erken gebelik testiyle illa çok gecikmesine gerek olmuyor
orhismommmmmm perimasali18 Hyr bazıları adet gecikmeden bile ogrenıyor. Bende 1 gün gecikti diye yaptım bende hamileyim o belli olmuyor ilk gebelik mı senın
dilaradoyan perimasali18 Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜
perimasali18 orhismommmmmm evet normalde korunuyorduk ilk kez birşey olmaz dedik bir kereden oldu ne olduysa sevineyim mi uzuleyemmi bilemedim hanımlar kızım var daha 1 buçuk yaşında birde emiyor hala
orhismommmmmm perimasali18 sadece komdon mu kullanıyordunuz. Ben spiral taktırmayı düşünüyorum da ondan sordum
busraaker perimasali18 siz yine de kan testi verene kadar çok heveslenmeyin ama inşallah hamilesinizdirr 🤲🏻💕