angelmother Maalesef ülkemizde sağlık sektörü bitik, paran varsa ve tanıdıkların varsa anca ilgileniyorlar yoksa baştan savma, bende 4 gündür soğuk algınlığı grip gibi hasta oldum rapor almak icin gittim ilaç veremiyoruz hamilelere bol bol su için diyorlar, veren nasıl veriyor anlamıyorum, iyi kötü doğal yollardan ve bağışıklığı güçlendirici takviyeler kullanıyorum Rabbim şifamızı versin.