34+1 olduk aslında bu haftaya göre inanılmaz rahatım ne bi ağrı sızı, ne hareket yürüme sorunu, yatarken bile hala rahat bi şekilde sağ sola dönebiliyorum Allaha şükür. Ama uykuya dalınca 1 saat sonra uyanıyorum ve 8 aaat uyumuş gibi hissediyorum. İçimde değişik bi enerji var ama ben uyumak istiyorum bu normal mi ya