rmy1 Kızlar bugün tam 6 haftalık oldum ama ilk başlardaki gibi belirtim yok sadece göğüs ağrım var mide bulantısı oluyordu uyku hali baş ağrısı halsizlik bunların hepsi bi anda kayboldu benim gibi bu durumu yaşayan var mı
Edizhr rmy1 benimde öyleydi hatta bende bu şekilde post açtım oluyo o hamilelikte zaten birşeyler ters gidince vücut sinyal veriyo Rabbim tamamina erdirsin canım hiç belirtisi olmadan 9 ay geçirenler var
yildiz93 rmy1 belirtilerinin gelip gitmesi normal benimde öyleydi hiç bulantım olmadı nerdeyse bi tek göğüs ve kasık ağrım oluyodu
rmy1 Edizhr kimyasal gebelik geçirdim 3 ay önce onda da aşırı mide bulantım olup bir anda kayboldu ve sonra betam düşünce düşük yaptım maalesef :( biraz o yüzden stresliyim randevumda pazartesi günü çok tedirgin oluyorum o yüzden
Edizhr rmy1 anladım canım hepsi bir olmuyo işte yani buda öyle olacak diye korkma bende 6 haftalık kürtaj oldum hiç belirtim bile yoktu öylesine test yaptım o şekilde öğrendim