gmzkuruu Doktora gittim Salı günü kesenin ertrafında kanama vardı yada boşluk o kapanmış o gün kese 2.5 mm di bugün 5.7 mm geldi doktorum 6.5-7 mm olmasını bekliyordum dedi bu bir sorun mu böyle birşey yaşayan var mı