Almilammm Bende 24+5 hamileyim bugün plasentanın aşağıda olduğunu öğrendim baya endişelendim bu durumu yaşayıp erken doğurmayanlar var mı acaba
TugbAta Almilammm Bu durumu bir kere meydana geldiğinde plasenta eski haline dönse bile erken doğum vardır doktorum öyle söylemişti bana inşallah olmaz 🙏 Rabbim korusun hepsini
TugbAta [bilinmeyen] ilişki yasak en ufacık bir darbe sonucu kanama olursa bebek hayatını kaybeder dedi günler geçmiyor yatmak yordu artk bir an önce bu dönemin geçmesini umut ediyorum 🙏
Balkaymak61 TugbAta benimde o haftalarda rahim ağzına yerleşmiş gibiydi 25 ten sonra yavaş yavaş çıkmıştu yukarı şuan 37 haftayım rahim duvarında bir sorun teşkil etmiyor
Yasemincan Canım geçmiş olsun bende de aynı durum var 21. Haftadayım çıkma henüz yok kanama ve leke oluyor oda budurumdan kaynaklıymış..sana Öner’im kesinlikle yorucu bişeyler yapma ayakta çok kalma yolculuk yapma sürekli yat yoksa sıkıntı olıuyor maalesef 🤷🏻♀️İnşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız bebeklerimizi🙏🏻
Almilammm Yasemincan inşallah canım sağol mümkün olmuyor bi kızım daha var 3 yaşında ve o da ilgi bekliyor :(