Kızlar bu durumu buraya yazmak istemiyordum ama belki yaşayanlar bana destek olur dün 16 haftalık bebeğimin kalbinin durduğuni öğrendim dünden beridir ilaçlarla düşürülmeye çalışılıyor ama rahim çok yavaş açılıyor daha önce sezaryen olduğum için doktor aniden yüklenmek istemedi size sorum bu süreç çok acılı oluyor mu bebek çıkarken çünkü haftası büyük olduğu için vajinal doğum şeklinde doğacak.cok çok üzgünüm 5 yaşında kızım da evde 2 gündür göremedim onu da 😢