7 yıllık evliyim 4 buçuk yıldır çocuk düşünüyoruz bu süreç içinde 3 kez hamile kaldım biri düşük ikisi kimyasal oldu birçok doktora gittim ama kimyasalı gebelikten saymıyoruz diyip gecistirdiler 3 düşük olursa genetik test yapıyoruz dediler bizim israrimiz sonucu genetik test yapmayı kabul ettiler ama herhangi bir olumsuzu durum çıkmadı herşey gayet normal şuan da istiyoruz düşünüyoruz ama gebe kalmak da bile zorlanıyorum hangi doktora gitsem ne yapsam bilmiyorum sanki hiç çocuk sahibi olmayacak gibi hissediyorum türkiye geneli şu doktor bana çare oldu diyebileceğiniz birileri var mı gerçekten artık çözüm bulmak istiyorum