Halista sari58 merhaba. Ben geçen sene bu zamanlar çekilmiştim şuan bebeğim kucağımda. Kartal Erciyes’te bihter senem hanım var ona çektirdim. Anestezi almadım çok zor bir işlem değildi. İki türlüde çekiyor tercihi size bırakıyor
buse76 sari58 sistemde çektirmiştim anestezili gökalp hocaya şimdi kendisi dünyam hastanesinde memnun kalmıştım ben tavsiye ederim
akguldemirci özel hastanelerin bir çoğu anestezi ile bakıyor ben memorialde yaptırmıştım çalışıyorsanız rapor da veriyor