Havvauygun hayır aldırmadım çünkü oda tehlikeli düşük riski oluyormuş ve anne enfeksiyon kapabiliyomuş. Ve bebekler hareketli olduğu için iğneyle karına girilmesi tehlikeli oluyormuş bebek açısından. Doktor bana eğer öyle bir sorun çıkarsa aldırırım diyorsan karnından sıvı aldır dedi aldırmayacaksan hiç gerek yok dedi