betusbetuss 19 aylık bir kızım var ismi İnci 🥰 6 ay sonra ikinci kızım dünyaya gelecek insallah ama isim bulmakta cookk zorlaniyoruz 🥰 İnci’ye yakışan zarif ve klasık isim önerilerinize açığım 🥰
dvitamini2 betusbetuss sağlıkla gelsin inşallah kuzenimiz var inci ve ipek kızlarının adları çok uyumlu geliyor kulağa😍♥️
mervein14 betusbetuss hayırlı olsun benim kızımın ismide inci kızımız olsaydı ipek düşünmüştük oğlumuz olduğu için kızımın isim anlamına uygun farklı bir isim düşünüyoruz :)