suuu7 Rahimde 6cme 6 cm çok büyük kanama alani var plasenta etrafına birikmiş ,13+3 gebeyim , iğne ilaç yazıldı benim gibi olup sağlıklı doğum yapan varmı lütfen cevap verin çok korkuyorum ,😭
betulmommy suuu7 kanama alanı bende de vardı büyüklüğünü hatırlamıyorum, fitil iğne ve dinlenmeyle geçti
suuu7 Kaç ayda geçti bide nasıl dinlendiniz nasıl uzanayim çok agrida var ilacda kullanıyorum , aşırı sancı oluyor . 8 haftalıkken biseyim yoktu ikili tarama testi için bı gittim kese etrafında kocaman bı kanama alani çok büyük boy :( 6 cme en 6 cme boy 2 cm de son tarafı :(