Kızlar dün kontrol vardı nst den sancım çıktı ve ilk muande 2cm açılma var diye hastanede kaldım 16:30 bir daha muane oldum 3cm dedi 3 saat sonra gel nst e diye bnde yürüyüş falan yaptım merdiven cıktım ve saatim geldi açılmam 3cm da kalmış dedi nst de az sancı çıktı hastane çok yoğun bir şekilde kalabalıktı istersen eve git dedi evim uzak olduğu için ilk doktorlar bırakmadı ama yatış da yapamıyorlar hani doğum olmasa muşade odasında 8 saatlik hakın var sabaha kadar doğum olasa sni ordan almak zorundayız diyince bnde eve gitmek istediğimi söyledim son bir kez daha kontrol edip açılma ayni 3cm olunca imza attım cıktım eve geldim çok yorgundum hemen uyudum gece bir iki kez WC e için uyandım ama onun dışında iyiyim bebeğim de hareketli yani iyi bu süreçte suyum kanamam vs olursa doktor gel dedi yoksa iki gün sonra gel dedi yarın işte gideceğim bakalım sonuç ne olur bu ara bnim 4. Gebeliğim 3. Gebeliğim de sancılarım vardı diye gittim 2.cm açılma var dedi o gece doğurdum bu 4. 3cm cıktı ama şuan ara ara kasılma bel ağrısı dışında bir şey yok ve doktor çoğul gebelikler çabuk doğum oluyor dedi ona rağmen Bna gitme istiyorsan imza at git dedi bu süreçte olan kaç gün içinde doğum yaptı acaba çok uzun oldu kusura bakmayın lütfen 🌺