ZeynepSemegirAkkurt Kızlar bugün biraz yürüyüş yaptım eve geldim kasıklarım da ve belimde adet ağrısı gibi bi ağrı var çok şiddetli değil ama kendini hissettiriyor. Bi sıkıntım da yoktu korkulacak bişey var mı sizce ?