Gizo Kızlar bebeğin suyu azalmış kendine yeticek kadar var dedi doktorum haftaya bidaha gel olmadı suni sancı verip başlatalım dedi Suni sancı ile Doğum yapan var mı süreç nasıl dı acaba ? 36+0 haftalığız
Seda54 Gizo ben daha yapmadım Doğum ama büyük ihtimalle benim de suni sancı ile olacak bende şurada bekleyim 🤔
SelmAkqun Benim ilk hamileliqimde 3bucukta qitmistim doquma 5te suni sancı taktılar 8e 5 kala doqum oldu canm insallah qerek kalmadan sancın qelir hayrlsyla