Benimki de tüp bebek ve doktorum normal olabileceğini söyledi fakat ben normali bekleyip riske atmak istemem dedi eşimle bize bıraktı kararı doktoruma çok fazla güvendiğim için en azından kendi görüşümle sezeryan olucam herkes için hayırlı olanı yazsın allah 🙏🙏