Kızlar, selamm. 14+2′deyiz. Bu zamana kadar 2 kere kanama yaşadığım için ve çalışma ortamında olduğum için maalesef günlük ped kullanmak zorunda kalıyorum. Gün içinde içimden sanki bir şey akıyor gibi his oluyor akıntım oluyor yani. Bazen kaşıntı da eşlik ediyor. Eskiden de enfeksiyon akıntım olurdu ama böyle hisle akmazdı. Bu durumu yaşayan var mı, ya da önerisi olan? Günlük ped zararlı biliyorum ama elimden de bir şey gelmiyor😔