Dryglgl ya canım benim şunu duydun mu bilmem bebeğe ikinci ad verilir mis o da sadece koyan kulağına okuyan kişi bilirmiş unutma niyeti ile kulağına okur, sojrasinda kimseye demeden o ismi unutur gidermiş böylece ne o isme hakaret gelir ne de çocuk isme layık olacagim diye uğraşmazmış. Bizde öyle yaptık. Benim yakın akrabalarım var peygamber ismi taşıyan gel gör ki babannemden büyük beddua haram zehir helallik alamadan kalakaldı bu dünyada evladı karısı ile sinaniyor. Evet sen şuan kendine gayet güvenle öyle olacak diyebilirsin ama benim dediğim şeyi sen anlamadin herşey herkes zıttı ile sinanir bu dünyada Peygamberimiz de nelerle sinandi ama o bir peygamberdi sahabeler de nelerle sinandi ama zaten cennetle mujdelenmişlerdi bizim cocuklarimiz böylesine rezil bir devirde neyle sunacak hiç bilmiyoruz Allah hepsinin işini rast getirsin, kolaylıklar versin diyorum.