cyda18 Sizin ve bebeğinizin sağlık problemi yoksa, fiziksel yapınız uygunsa normal doğuma tabiki normal doğum. Sezaryen o kadar kolay değil, ameliyat neticede. Normal doğumda öncesi zor olabilir sonra toparlanması daha kolay. Sezaryen psikolojisi de zor, öncesi de zor hele spinal ise o iğneye sabretmek lazım, sonra toparlamak da zor. 29 gün önce mecburi ve acil olarak sezaryene alındım hala fiziksel olarak toparlanamadım. Şansınız varsa, doktorunuz uygun görüyorsa normal deneyin. Ama yok istemiyorum diyorsanız sezaryen ne onu bilin öyle gidin doğuma.