Kızlar 21+5 iz. Birkaç gündür karnımın içinde ağrı var ara ara kasığa da geliyor ama genelde karın içinde. Gaza da benziyor sanki ama yaşayan var mı. Özellikle uyandığımda daha çok oluyor sırt üstü yattıysam artıyor. İçeriden batma gibi de geliyor üşütme ağrısı tarzında