Kızlar büyük oğlum 3. Buçuk yaşında bu gebeliğim de planlı değildi ama kısmeti varmış olmuş,üzülmedim ilk öğrendiğimde. aksine çok mutlu olmuştum ,ama zaman ilerledikçe büyük oğluma çok üzülüyorum şuan 30. Haftadayız büyük oğluma bakınca sanki ona haksızlık yaptım sanki artık onunla ilgilenemiycem yemek oyun vs hiç birşeyi yapamıycam gibi geliyor her baktıkça ağlıyorum,tutamıyorum kendimi sizce ne zamana kadar sürer bu durum ya da doğrusu sizde benim gibi yaşadınız mı bu durumu 🥲