Testi göremedim ama öncelikle hayırlı olsun canım ☺ dr. Randevusu alman iyi olmuş, kese görünür muhtemelen ama bebiş erken zamanda görünmüyor haberin olsın o yüzden korkma. Ben 5+3 de gittim sadece kese görünmüştü 6 dan sonra rahat görünüyor içini ferah tut sen Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤗