Merhaba kızlar, hamilelik serüvenim 38+4 te yani yarın planlı sezeryan ile bitecek. Çok heyecanlıyım ama çok şükür herşeyimiz hazır. Doğumum Medipol Bahçelievler de olacak. Size bir sorum olacak. Acaba odada yanımda annemle eşim kalabilir mi, iki kişi kabul ederlermi merak ettim