surpriz_anne Canım gebeler gebeliği öğrendiğim andan itibaren folik asit kullandım. Kaçıncı haftaya kadar devam edecek?
denizali21 egeemomms ben 15+3 doktora kesiyim mi ilacı artık dedim kutu bitine kadar kullan bir şey olmaz dedi emin olamadım bende 12 haftada kesiliyor diye biliyodum🙄
champanne Haftadan sonra folik asidi kesip multivitamin başladı Dr içinde folik asit de var ama doğuma kadar kullanacaksın bunu dedi