Ben normalde yüzüme ağda yaptırıyorum ama asla sivilce olmuyordu olsa da 1 2 günde gidiyordu bir kaç aydır da gebelik için deniyoruz ama bu ay yüzümde resmen kırmızı kırmızı irin dolu sivilceler çıktı sizce bu gebelik belirti mi hani ergenliğimde bile asla çıkmadı böyle yüzümün her tarafı böyle ağda yapılmayan yerler bile ve ayrıca ağda yaptıralı 2 3 hafta geçti öyle diyim şimdide reglime 1 hafta var normalde regl zamanı da çıkmaz belirti olabilir mi