Kızım 6.5 aylık. 2 haftadır çok huysuz ama özellikle son iki gün sürekli ağlıyor, iştahı azaldı. İshali var. Elleri sürekli ağzında. Doktora sordum damakları beyazlamış diş gelecek dedi ama ben şimdiden çok yoruldum. Uyku uyumaz olduk. İshalde çok zorluyor. Bugün baya kıvamlı bi balgam çıkarmış eşim görmüş. Bunları yaşayan var mı