gedikkkk A life hastanesine 16 sına randevum var ama bi şey olur çıkar diye de korkuyorum endişelenmekte haklı mıyım A life giden var mı
gedikkkk ec691 doğum paketi almıştım içinde dahildi doktorum çok iyiydi çok memnun kaldım ben güzel geçti